piątek, 13 kwietnia 2012

Zaproszenie

Trzynastego w piątek ;-) zapraszam Czytelników na mojego drugiego bloga gameforbrain.blogspot.com z grami poprawiającymi sprawność umysłu.

Pomysł na bloga narodził się wkrótce po tym, jak odkryłam Lumosity - serwis z takimi właśnie grami, reklamujący się jako nr 1 w sieci. Niestety, po trzech darmowych dniach za dostęp do serwisu trzeba zapłacić, a żeby było zabawniej, płaci się nie tyle za gry, bo te są dostępne na innych portalach za darmo, rozproszone po całym internecie, a za śledzenie swoich postępów.... itp. Ponieważ swoje postępy z kartką i ołówkiem w ręku mogę śledzić sama, z innymi użytkownikami porównywać się nie mam potrzeby, a gry mogę wybierać według własnego upodobania, nie według jakiegoś algorytmu, postanowiłam przeto znaleźć je gdzieś indziej i ćwiczyć umysł za darmo. Tyle, że zamiast kolekcjonować linki w przeglądarce, postanowiłam udostępnić je szerszej publiczności. Kolejne gry będę zamieszczała w miarę własnych potrzeb.

Zainteresowanych zapraszam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz