niedziela, 25 grudnia 2011

Ćwiczenia utrwalające

Dzisiaj miałam natchnienie, to trochę poćwiczyłam. Ćwiczenia były zwłaszcza na zmiękczanie spółgłosek. Ale skanować już nie miałam siły ;-( Cenne minuty, które normalnie przeznaczyłabym na skanowanie, dziś przeznaczę na świętowanie. Ale żeby mimo wszystko było czym oczy nacieszyć, zamieszczam artystyczne zdjęcie (by ~DigitalAbsinthe z deviantart.com)


Dzieło stare, bo z 2006 roku. Autorka zastanawiała się, co też może być tam napisane. Jednemu z komentatorów (komentatorek?) wyglądało to na Pitmana (bo cieniowanie jest jak w Pitmanie?), ale to wszystko, co udało się "ustalić". Jeśli ktoś może  ustalić więcej lub pewniej - może to uczynić; ustalenia na pewno przekażę. Nagród ani wdzięczności gwarantować nie mogę ;-) Ja publikuję głównie ze względu na walory artystyczne fotografii. Przynajmniej moje oczy cieszy.

Pozdrawiam świątecznie!

2 komentarze:

  1. 100% Pitman, lub jego pochodna (np. Graham), ale jeżeli to pismo brytyjskie, to raczej Pitman.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za uściślenie! Na deviantach komentarz już dostrzegłam, więc nie ma potrzeby, żebym przekazywała ^_^

    OdpowiedzUsuń