środa, 2 listopada 2011

Powtórka cz. 2

W nagłym przypływie energii (skąd ja to znam ;-) ) postanowiłam zrobić dziś coś jeszcze. Mam nadzieję, że nie będzie tego za dużo jak na jeden dzień - no ale apetyt rośnie w miarę jedzenia..

Strona 10. Powtarzam, jak zapisywać znaki p, c (początkowe, środkowe i końcowe), końcowe g i h-ch, s, k, r, rz, l-ł, t, f. Spośród nich, prześladowało mnie zawsze problematyczne p ;-) Powiedzmy więc, że ma złowróżebny kształt sierpu... a może prawego sierpowego? Początkowe c też nie wchodziło do głowy. Najbardziej kojarzy mi się ono z łyżką, kielnią... albo chochlą, ale to nie jest zbyt fortunny pomysł na skojarzenie. W każdym razie, z rzeczami związanymi z cateringiem ;)

2 komentarze:

  1. Ponieważ piszesz o konkretnej stronie podręcznika, może napisałabyś też, chętnie się dowiem, o który podręcznik chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi o podręcznik "Zasady stenografii polskiej według systemu Polińskiego" Jerzego Krupińskiego, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1973.

    OdpowiedzUsuń